Kan ik internetbestellingen ook afhalen in de winkel?
Jazeker, en de bezorgkosten komen daarmee te vervallen. Tijdens de bestelling wordt u de keuze van levering voorgelegd. U kunt kiezen om uw bestelling op te komen halen. Wij zullen u berichten wanneer de bestelling voor u in de winkel klaar staat
Hoe weet ik of mijn bestelling via de site goed is overgekomen?
U krijgt een bevestiging per e-mail. Mocht u binnen 24 uur geen mail hebben ontvangen op het door u opgegeven mailadres, controleer dan ook uw spammail.
Hoe kan ik mijn bestellingen nakijken?
U kunt uw bestellingen bekijken, nadat u bent ingelogd. U kunt bij bekijk mijn bestelgeschiedenis uw bestellingen per datum zien. Klik op een datum de details van de bestelling te bekijken.
Kan ik meerdere factuur- en afleveradressen invoeren?
Ja. U kunt meerdere adressen invoeren, waarbij u telkens kunt aangeven wat het factuur- of het afleveradres is. Deze adressen kunt u aanpassen wanneer u bent ingelogd.
Levert de Hazelaar op rekening?
Alleen voor academies, scholen, instellingen en bedrijven kan de Hazelaar – na aanvraag – goederen leveren op rekening.
Wat zijn de verzendkosten?
In Nederland leveren wij franco huis bij zendingen boven € 230 netto, excl BTW.
Voor grondstoffen en materialen zoals klei, was, rubbers, blokmetalen etc. worden altijd verzendkosten in rekening gebracht. Kijk ook hier.
Let op!
Controleer wanneer u een beschadigd pakket ontvangt altijd direct de inhoud. Laat het ons direct weten wanneer u een beschadigd of onjuiste bestelling heeft ontvangen. Maak een aantekening op de vrachtbrief en neem contact met ons op.